I'm burning up

Ja, det känns fan så. Skitvarmt idag med. Det ska vara sån här hetta ända fram till på lördag. Det kom några droppar i söndags, höll på knappt en minut. Haha.. Hade väl hoppats på lite mer, så denna jobbigt äckliga luft blir lite friskare.

Nu sitter jag här en sväng medan William far runt i sin gåstol. Vi är nästan nyss hemkomna från Williams mormor och morfar. Vi var där och grillade, sen badade William i sin pool där oxå. Så flörta han med grannflickan, som är ca 6 månader yngre än honom. Dom till och med badade tillsammans, så söta så =)

Mitt hjärta är iväg med sin kusin i Åker och fiskar. Dom åkte vid 17, och kommer nog inte hem förrän runt 12. Saknar redan hjärtat, men jag vet ju att han är i goda händer. Haha.

Annars så har jag jobbat idag, en butik. När jag var klar hoppade jag in på Barnens Hus och köpte de sista presenterna till William. Oj, vad han kommer bli bortskämd på söndag haha..
För er som inte vet ska vi ha ettårskalas för skrutten på söndag, men han fyller på måndag. Men eftersom många gått tillbaka från semestern så blir det bäst på söndag. Sandra och Helene kommer förmodligen, kul! =) Och hela min släkt då.. Vi vet ej ännu hur många från Pontus sida som kommer än.. Hoppas det är svalare iaf ute, för då ville Pontus mormor komma, vore kul! Hon skiner verkligen upp som en sol när hon ser William =)

Nehe, ska nog ta och titta klart på Allsången. Och försöka natta min underbara son.



William och Pontus - I love you!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Vad söt han är :) Jag har oxå en William men han har hunnit bli 5½ år nu, tiden går fort!

2008-07-29 @ 22:20:33
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0