Kräfta? Jag?

Haha, nej så illa är det inte. Brände mig visst lite när vi var ute idag. Men jag är inte illröd. Jag bränner mig väldigt väldigt sällan, har så bra hud =P, men lite rosaaktig är jag allt på axlarna. Men det är bra, då vet man att man har lite färg imorgon!

När Pontus kom hem från jobbet tog jag bilen och begav mig ända bort till Jysk.. Skulle titta på persienner (vilken jag oxå köpte) men hittade även jättesött Nalle-Puh påslakarnset och spjälsängsskydd till William. Så det får han i 11-månaders present =)

Dagen har som jag skrev förut varit kalas. Helene blev helt tokig i William hehe. Men vem blir inte det =P Han är ju så jädra go. Charmar allt och alla vår prins.

Ne, nu ska jag hänga tvätt. Och sen sova!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0