Regn

Det var inte mycket regn som kom här idag. Höll väl på 5 min, och nu håller solen på att titta fram igen. Skulle nog behövts regna lite mer, vi har ju haft fint väder måånga dagar nu. Men, vet vet, kanske kommer det mer regn sen? För mig gör det inte så mkt, eftersom idag är det en plock och packdag. Så ganska skönt om det är pissväder ute, då längtar man inte ut =)

Igår kväll tog vi en kvällspromenad, jag, Pontus och William. Köpte oss en varsin glass och sen gick vi ner till gropen. Var jättevarmt i vattnet, synd att man inte hade badkläderna med sig.

Nu sover William, men han borde vakna snart, har sovit sen 10.30. Jag har vart duktig och bäddat rent och redan hunnit tvätta 2 maskiner. Tror tvättmaskinen håller på att ge med sig =/ Tjuter som fan när den centrifugerar. Inte bra inte bra. Vi har inte råd att köpa ny maskin nu, det är ju visst nån son fyller här inom kort =)

Nej, nu ska jag ta tag i lunchen, vet inte riktigt vad det blir men det visar sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0