Shit alltså

Ja, som jag sa till min vän Sandra idag, Shit alltså. haha. Vad det handlar om får ni inte veta ;) Det är mellan henne och mig. Visst blev ni nyfikna nu? =)

Vi hann nästan spackla och slipa klart idag. Resten tar Pontus imorrn, innan han börjat tapetsera. Tur man har en händig karl.

William sover lite middag nu, men ska snart väcka honom annar sover han inte ikväll. Pontus har åkt iväg en sväng till Mange. 

Blev lite krångel med vår nya vagn, men det löste sig fort. Den skulle ju bli levererad nästa vecka, ev. v. 30. Men när mor min var inne idag och skulle bekräfta, fick vi reda på att Emmaljunga lagret har stängt i 4 veckor?? Men som tur var så hade dom en vagn kvar i vår färg i Västerås, så vi åker dit nästa vecka och hämtar den. Och min snälla mamma ska hjälpa till att betala lite på den oxå, trots att vi sa ifrån


är skönt när man väl verkligen inser vart personer står. När folk inte ens kan uppskatta att man är snäll och försöker hjälpa, utan bara viftar bort det, ja då är det droppen. Men, vad gör det, om hundra år. Jag är inte den som grämer mig i andras bekymmer.

William, du betyder ALLT för mamma och pappa. Du är världens finaste son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0