Statistik

Min statistik-lista går verkligen som en berg- och dalbana, haha. Från en dag till nästa kan det skilja med över 100 besökare! Skumt..

Godmorgon förresten!

Jag och William bus sitter här  vid datorn och myser lite så här på morgonkvisten. Gubben sover fortfarande, sömntuta. Men han tog faktiskt William igår morse när han, hör och häpna, vaknade 4.30 =) Det var uppskattat att jag fick ligga  kvar i sängen för en gångs skull.

Igår kväll var en riktig myskväll. Vi tittade på någon film på 3:an, sen när William somnat satt jag och älsklingen och pratade gamla minnen. Jag blir helt varm i kroppen varje gång han berättar om hur han kände första gången vi sågs osv... Och han är så söt när han berättar, lever sig verkligen in i det. Pluttgubben. Och han minns verkligen allt, till skillnad mot mig. Mitt minne är verkligen som en guldfisks ibland.

William och Pontus - ni är pojkarna i mitt liv. Älskar er för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0