Storstädning

Idag har jag haft lite storstädning här hemma, William var hos mamma så länge.
Det var riktigt jobbigt att pula inne när det är så varmt, 30 grader i skuggan har det vart idag! Puh..

Ska underhålla William i ett par timmar nu innan han ska sova, han är redan trött, men om han somnar nu kommer han vakna runt 23... Inte kul.

Är inte glad på en viss person nu. Förstår ärligt talat inte hur man kan göra så.. Det finns inte i mina ögon.

Nehe, nu ska jag busa med William, trodde det skulle bli finmiddag ikväll och mys, men icke icke. Jag får gosa med plutten istället.

M a m m a   ä l s k a r   d i g   W i l l i a m ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0