Trött i ögonen

Shit vad man blir kvällstrött när man har småbarn haha.
Om jag tänker tillbaka ett par år, då kunde jag vara uppe till 1-2 på nätterna utan problem. Så gick man ju iof upp vid lunch.. Men nu, nu är man trött redan vid 21-22 på kvällarna haha. Antar att många småbarnsmammor känner igen sig =)
Idag har vart en bra dag.. Städade och plockade lite när gubben var på jobbet. Och busade med William prinsen. Han sov 12 timmar inatt!! Somna strax innan 21 igår kväll.. Vakna 8.30 i morse. Det är vår pojke det =) Så förhoppningsvis dröjer det ett tag innan fler tänder tittar ut, för Williams skull så han får sova ordentligt och så. Inte lätt att sova ju när det värker i munnen. Plutten..

Annars har det väl inte hänt så mkt. Ikväll tog vi en promenad bort till kiosken och åt glass. Och just ja, vi har fått en surprise surprise jag och mitt hjärta oxå.. Hihi.

Ne, nu ska jag gosa ner mig i soffan med Pontus och titta lite på TV innan det är dags att knoppa.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: michan

tack så mycket och desamma :)

2008-07-02 @ 07:20:27
URL: http://michane.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag känner igen mig =) Vilken fin bild på William, så söt tihi =)

2008-07-02 @ 08:34:51
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0