Trötter

Idag är man trött. William somnade sent, och vaknade vid 4.45.. blä. mer tänder på väg? efter lite mat och bus så somnade han iaf om strax innan 7.. och sover än. Jag har legat och halvsovit lite från 7 fram till nu, vilket resulterat i att jag är ännu tröttare nu.

Det blir nog en lugn slappardag idag. Kanske blir det grillning ikväll. Beror på om vi orkar åka till Torshälla och hämta grillen =) Vi trodde ju inte vi fick grilla på balkongen, men frågade igår och tydligen fick vi det. Så nu ska man bara släpa hem hela stora klumpen (en fet gasolgrill). Hoppas den får plats i bilen.

By the wat, msn viruset sprider sig som en löpeld igen. Har fått massa länkar från mer än hälften av personerna på min kontaktlista.. Det bästa ni kan göra är att radera allt som har med msn och göra, och sen ladda ner det igen. Tydligen tar inte alla virusprogram detta msn virus. Vårat tog inte det, och vet flera program som inte heller tar det. Vad ä då syftet med ett virusprogram? Man har ju lixom virusprogram för att inte få virus, men vissa virus är väl för smarta, dom tar sig runt det där. Det läskiga med msn viruset är ju oxå att det kan föra en kort dialog, precis som att det är din vän som skrivit. Och i framtiden ska det tydligen bli värre, då kan viruset föra en hel dialog, och veta exakt vad den ska svara när man ställer frågor. Dags att lägga ner msn kanske?

Kommentarer
Postat av: Me

Ja, absolut! Jag har jobbat på psyket oxå, så jag har lätt för att se när någon har en psykiskstörning, som kanske inte andra ser. Yrkesskadad! haha...

2008-07-12 @ 11:22:30
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0