Wimbledon



Sitter och tittar på den filmen nu, har sett den några gånger förut, men den är bra. Jag är ju ett tennisfreak hehe.

Kanske inte många som vet det, men jag började spela tennis när jag var runt 5-6 år. När jag kom upp lite i åren tränade jag 8-10h i veckan och tävlade varje helg. Det ni =P Sen la jag av när jag var runt 14-15. Det blev helt enkelt för mkt, det tråkigt var väl att jag slutade helt. Men sen efter 3 år började jag iaf träna 1-2 ggr i veckan igen, bara hobbyspel. Och nu spelar jag inget. Men vem vet, jag tar säkert upp det igen. Sånt där går ju aldrig ur kroppen =) När man väl kan spela, då glömmer man aldrig.

William håller på och somnar, har avrt lite krånglig ikväll. Han somnade vid 20, men vaknade nästan direkt, skitpigg. Men nu är han jättetrött plutten. Så så fort han somnat ska jag knata in till sängen jag med.

Så godnatt! Nu ska jag fortsätta titta på filmen!

Kommentarer
Postat av: luddespappa

oki ne ja tror inte jag har jobbat med honom, känner inte igen namnet iaf.

2008-07-06 @ 23:42:24
URL: http://metrobloggen.se/luddespappa

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0