Besöksrekord

Idag har jag haft besöksrekord på min blogg. Skoj! Tråkigt att ingen lämnar ett spår bara.. Men, då slipper ju jag kommentera tillbaka haha. Rätt ska vara rätt =)

Idag har det varit supervarmt här. Och så är man sjuk, ingen vidare bra kombination.

När Pontus kom hem från jobbet tog vi en promenad bort till kiosken och tog en varsin glass. Men vi fick inte så mkt, William ville ha glassen för sig själv haha. Plutten. Han är så fin vår prins, världens finaste pojke. Efter glassen gick vi ner till gropen, sen vidare runt hela området och hem igen. Tog ca 1 1/2 timme, det var behövligt.

Dagarna som återstår av denna vecka blir det fullt upp. Packa upp alla saker, idag har jag vart lat, inte packat upp knappt nått. Men jag har ju nått att skylla på, jag är sjuk. Så det så =)
Sen på fredag är det student-firande, på lördag jobb. Pontus ska oxå jobba i helgen.

Nehe nu ska jag gå och knoppa. Mina pojkar sover redan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0