Bio

Bio blir det ikväll med älsklingen =) Inte för att det är nån film jag vill se, men iaf. haha. Man får väl ställa upp!

Ska dona lite här idag, sätta upp hyllor och så, om orken tittar fram. Den har vart lite frånvarande på sista tiden.

Ska även åka ner på stan en sväng med mamma och titta på en kjol till mig. Till imorgon =) Då blir det kalajs, ska bli trevligt att träffa hela tjocka släkten. Inga sura miner på min sida av släkten inte =)
Min morbror ska även komma ut hit i helgen och installera våran tvättmaskin, äntligen, tvätthögen bara växer och växer haha. Och det är ju såå långt till tvättstugan så dit orkar man ju inte gå. Muahaha. Vet inte ens vart den ligger för den delen.

Vädret är skapligt här i dag faktiskt. Lite moln, men uppehåll. Får se om det kommer någon skur snart.

Nehe, nu ska jag pussa på mina hjärtan

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej, tycker det är dåligt av dom att dra av 50%, det är inte lite om man säger så..

2008-06-13 @ 10:27:56
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0