Då var det min tur då.. Attans!

Pontus måste ha smittat mig igår medsin magsjuka.. Mådde skit illa imorse och kände hur febern kom krypande. Åkte iaf till S-näs för att se om jag blev bättre, men det blev sämre och sämre. Ont i hela kroppen *suck* Och det jävla illamåendet. Det löste sig iaf med min andra butik, så jag behövde bara göra klart i S-näs så fick jag åka hem. Tur det.

Nu har jag precis fått i mig lite mat. Inte alls sugen, men man måste ju äta lite.. Ska ta och lägga mig i badet nu, skönt att få koppla av lite.

Men förhoppningsvis är jag ju frisk imorrn, Pontus var ju bara dålig igår. Och imorrn måste jag va frisk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0