Dålig uppdatering

Ja, det har det vart i helgen. Har vart fullt upp, sen är vår dator inne på lagning. Tur man har resurser och har 2 datorer haha. Men den här, den gamla, är skitseg. Men idag förhoppningsvis får vi tillbaka datorn. Eller, det måste vi, för vi måste betala in räkningarna, så dom inte blir försenade.

Vad har vi gjort i helgen då?
I fredags kväll hade jag och William myskväll, Pontus var ute en sväng med några kompisar.
Sen i lördags jobbade jag, och efterdet tog vi resten av möblerna. Puh, vad jobbigt det var, stekande hett ute.
På kvällen hade jag och hjärtat mysigt, hade fin middag med ljus och grejjer. Det var länge sen.
Igår städade jag och mamma gamla lägenheten. Nu är det klart!! Det ända som ska göras innan vi lämnar in nycklarna är att hämta gasolgrillen och gräsklipparen i källaren. Det är det ända som är kvar. Gud vad skönt, sen slipper man tänka på det.

Nu är älsklingen på jobbet, och jag sitter och väntar på att lillplutten ska vakna. Tycker jag hör att han ligger och pratar lite för sig själv där inne. Han är så söt, han ska alltid ligga och dra sig en halvtimme innan han ska upp. Han ligger och pratar med sig själv och så. Så gulligt =)

Och han fortsätter resa sig upp själv, han är så himla duktig vår prins. Kanske det inte dröjer så länge innan han går nu då. Han tar ju steg när man håller i armarna på honom. Och han älskar det =)

Nej, nu ska jag gå och pussa lite på honom.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Tävla om klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Sista chansen att tävla är idag fram till 00.00!

Lycka till! //Natalie B

2008-06-30 @ 08:07:16
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0