Det blåser!

Här blåser det ganska friskt nu. Sitter och tittar på hur grannens tält håller på att blåsa bort hehe. Lite kul är det faktiskt =) Oh grannen under oss, deras babypool har blåst iväg över parkeringen. Också lite kul =) Skadeglädje? Ja, lite kanske hehe. Det är den enda sanna glädjen ;)

Pontus har precis åkt till jobbet. Vad ska man göra nu då? William ligger och sover och jag sitter här. Skittrött.

Fick besked imorse. Det var inte så illa som det verkade. Men man måste ju vara passupp. Håller tummarna!

Vad ska ni göra idag då? Är många som läser min blogg, men kunde ju vart kul om mer än ett par stycken kunde kommentera, så man vet vilka det är som intressant följer min vadag. Eller vill ni vara hemliga?

Nu ska jag kika runt lite efter lite fina sommarkläder till William. Han behöver snart byta upp sig en storlek vår pojke, han växer så det knakar = ) Någon som vet någon sida med fina kläder? Baby/barn-kläder alltså.

Ha en trevlig dag! Blås inte bort ;)

Kommentarer
Postat av: Milton

Ja, jävla blåst. Är också lite skadeglad :)

2008-06-10 @ 15:46:13
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Milton

Ja, jävla blåst. Är också lite skadeglad :)

2008-06-10 @ 15:46:34
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0