En överlycklig William

Om man tittar på honom just nu ser han verkligen överlycklig ut. Går runt i sin gåstol, och bara skrattar hela tiden. Sötnosen min!! Nyss har han krypit runt på golvet lite, jädrar vad han far hehe.. Man får vara passupp, det tar bara några sekunder från ena sidan vardagsrummet till andra sidan.

Pontus har åkt till jobbet nyss, så nu återstår en lugn och skön eftermiddag med min son. Mamma kanske skulle titta förbi en sväng sen, om hon hann mellan tvättpassen. Annars kommer hon hit på onsdag och hjälper mig packa upp lite.

Nu är det inte många dagar kvar till kalas, bara 5 dagar. Kul =) Och förhoppningsvis får Pontus jobba åt Acke fredag och söndag. Så det blir en upptagen helg =)

Nehe, nu ska jag dricka lite kaffe och busa med William. Sen skruva upp lite hyllor och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0