En Panikdag!!

oj herregud...

Dagen började iaf bra haha.. Pontus åkte till jobbet, men för att sen komma hem 1 1/2 timme senare och må skitdåligt. Magsjukan.. Panik fick jag eftersom jag skulle jobba nu i eftermiddag, han skulle slutat vid 12 egentligen. Men då sa han att vi skulle avvakta lite, för han trodde han skulle bli bättre.
Nåväl, han blev bättre, så vi åkte in till stan och gjorde ärenden åt hans mormor och så handlade vi lite. Då blev han sämre igen, så vi fick åka akut hem.
Då började paniken verkligen stiga i mig, eftersom jag visste att ingen annan kunde jobba. Ingen barnvakt heller, då mamma är i Malmö, pappa är i Kalmar, mormor är sjuk och farfar fortf. yr efter hjärnskakningen i förrgår. Fan säger jag på ren svenska. Men, så kom jag ju att tänka på min kära bror, Williams gudfar. Tänkte att han kanske kunde följa med mig och jobba så kunde vi ta med  William (bror min har oxå jobbat på Karamellen). Men han skulle stänga dagiset idag, så han är inte hemma förrän 18. Ännu mer panik. Finns ju ingen annan som kan tänkas vara barnvakt. Pontus mormor ville vi inte fråga, eftersom hon har haft det så jobbigt med andningen senaste dagarna, hon behöver vila. William är ju inte så lugn längre nämligen haha. Men iaf, äntligen kom vi fram till en lösning, så vid 18 är bror min barnvakt, så får jag en butik gjord idag iaf.. Hur det blir imorrn visar sig, blir väl en panikdag då med...


Ja, det är min dag än så länge. Får se hur den slutar haha. I katastrof ??

Kommentarer
Postat av: erica

sv:är min sambos dotter sen innan!

2008-06-19 @ 21:29:14
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: erica

sv:ja haha!men nu beställde ja massa kläder från hm dom har ju massa rea på barnkläder!men fanns dåligt me storlekar kvar va det värsta!SNart kommer väl höstkläderna in oxå hehe!!

2008-06-19 @ 21:39:27
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0