En superpigg William

Det är vad jag har bredvid mig nu. Inte vill han sova inte. Även fast han sov så lite inatt. Suck. Och jag som är jättetrött. Får väl ta och busa järnet med honom ett tag nu så han blir lite trötter. Det brukar hjälpa =)

Är riktigt orolig för en person... En person som står mig mycket nära. Mitt eget kött och blod kan man säga. Har inte hört något än hur det har gått ikväll. Hoppas mamma hör av sig snart. Jag tål inte denna väntan. Jag är uppriven. Gråter fast det nog egentligen inte är någon fara. Men ändå. Usch för det här.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va tråkigt att han inte ville somna när du tyckte att de var dags för de, hoppas "busningen" hjälpte :D

2008-06-10 @ 12:21:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0