Ett litet livstecken från oss

Ja, vi lever. Haha. Men knappt, usch vad möra vi är i kropparna.
Det var ju då flytt i lördags. Så jädra varmt ute. Men det fick ju gå, vad gör man inte? Dock var det brist på folk (förstår inte varför alla flyr sin kos när man ber om flytthjälp..), så det var bara jag, Pontus, pappa och Mange. Lite jobbigt men det gick. Dock tog vi inte allt, ett par möbler står kvar som vi hämtar nästa helg.

Vi tog alla första kvällen och natten här bra (även fast det var grymt varmt i sovrummet). William sov bra, han somnade lite sent, men det är ju förståeligt. Massa nytt att titta på ju =)
Men nu i natt sov(er) han bättre. Ja, han sover fortfarande min prins =) Så då passar jag på att sitta här ett tag. Vill inte riva i kartonger nu och väcka honom. Men så fort han vaknar blir det röj här haha.

Se om vi kan komma ut lite i det vackra vädret idag, men det är nästan för varmt. Inte för mig kanske, men för William. Som tur är skulle det bli svalare imorgon.

Jaha, det var en liten rapport från oss. Finns inte så mkt mer att uppdatera er om =) Jo, vårt internet funkar såå mkt bättre här ute på buschen än inne i stan hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0