Godmorgon!

Idag är man uppe med tuppen haha. Skämt o sido, har inte kunnat sova så bra inatt, hostar som en tok nu, Blä på detta. Känns som halsen rivs sönder när hostattackerna sätter in. Inte kul alls.

Igår åkte vi till Rusta och Willys när Pontus kom hem från jobbet. William fick busa hos mormor & morfar så länge. Det tyckte han om =)
På Rusta köpte vi bl.a. parasoll till balkongen, dynor till min snaaart färdiga skobänk, mer färg, shampoo och sånt. Och mat på Willys då.

Ne nu ska jag ta mig lite kaffe och sätta mig ute på trappen en stund. William vaknar nog lite tidigare idag än vad han brukar, han somnade redan 20.30 igår. Han blir så trött när han vart och busat med mormor & morfar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0