Grattis!!

Grattis Pappa på din dag! <3

Och grattis Helene på din dag med! =)




Inatt har varit en jobbig natt. Har hostat som en gris, har väl sovit sammanlagt 2 timmar blä... Som tur är har inte William vaknat av mina hostattacker.

Så nu är man fräsch och pigg och ska börja jobba om en timme. Haha... Får lägga på ett kol på jobbet idag. Måste hinna hem och duscha och måla fejset för kl 15 ska vi bort. Stress, stress, stress. Varför lever man ett så stressigt liv? Och varför är det så svårt att bara ta det lungt ibland.

Ne, nu ska jag gå och göra mig lite frukost, kaffet är slut. *morr* Hur ska jag klara denna dag?
Ska ta och ringa Sandra oxå, se hur det gått med lilla Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0