Hallå i stugan!

Nu är jag och William hemkomna. Vi åkte in till stan, skulle följa med mamma och mormor och åka och hälsa på morfar. Han ligger på sjukhuset.
När vi nästan är i stan börjar det VRÄKA NER, det verkligen spö regnade. Och vi skulle ju så klart ut med vagnen ur bilen vid sjukhuset. Vi tyckte vi skyndade oss som bara den, men tydligen inte haha. Under den tiden det tog att få ut barnvagnen, sätta i William och gå till entren blev jag dyngsur. Det bara droppade om mig. Mamma den sparven hade ju självklart paraply haha. Som tur var hade mor min med en extra tröja, så jag bytte om.

Det var skönt att se morfar. Han mådde mkt bättre, och får förhoppningsvis komma hem till helgen. Ta det lungt nu morfar! Vi älskar dig!

Nehe nu kallar prinsen, han vill ha välling. Kanske, kanske om jag har tur så somnar han för natten =) Har ju blivit lite sena kvällar nu.

Kommentarer
Postat av: erica

söt liten kille!!

2008-06-11 @ 21:21:09
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0