Helt ok dag

Goddag!

Sitter och dricker lite kaffe nu medan William far runt i sin gåstol. Om han inte får gå i den ett tag varje dag blir han tokig haha. Då får han humör!

Har jobbat idag, gick bra! Men det är ju så grymt segt att sitta och åka ända till Nykvarn. Men men, det bjuder jag på! Jag får ju so tur är ersättning för det, jobbigt skulle det vara annars, 18 mil tur och retur lixom..

Fick besked nu oxå att vi fick lånet hihi. kul. kanske man kan komma på fötter igen.

Nu ska jag snart ta med mig William på en lång promenad, sen ska vi åka in till hans mormor och busa lite. Vi ska kolla på en kjol till mig tills på lördag. Kalas då!

Ha en trevlig eftermiddag

Kommentarer
Postat av: erica

svar: kimberly tackar så mycke=D Blir william lite vresig om han inte får sitta i gåstolen elle?!thihi Kimberly har ju inte börjatgå ännu men i gåstolen springer hon som tusan!Får väl se när hon vill börja gå!Vill ju inte direkt stressa henne till nåt heller!Men nu har hon ju börjat resa sig mot bord å sånna skaer så det är väl på G!!

2008-06-12 @ 14:40:24
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: erica

svar:ja man kommer få ha ögonen överallt hehe!!tycker nästan det är lite läskigt när dom börjar gå när dom ramlar å slår sej!ser så otäckt ut!!Men motion lär man få när dom väl börjar gå!!!

2008-06-12 @ 18:54:25
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0