Hur kan man göra så???

Glömde ju berätta en grej vi såg igår.. Det gjorde mig så arg.

När vi var på studenten nere på stan, utanför skolan så såg vi ett par som hade med sig sin bebis. Måste vart precis nyfödd, såg mindre ut än vad William var när han föddes (och William var liten).. Ungen hade bara blöja på sig, ingen hatt/mössa, och dom höll i denna mitt i solen. Vad fan tänker man med egentligen om man gör så?? Och sånt liv det var oxå, tutor som tjöt och orkester m.m. Dunkande musik. Passar ett litet spädbarn in i den bilden?? NEJ!
Det gjorde så ont i hjärtat på mig. Behöver jag tillägga att ungen skrek som en tok?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nä men fy, det förstår inte jag heller hur man kan göra så. Ett nyfött barn är ju mer känsligt än ngn annan människa, speciellt för solen. Herregud, jag hade sagt åt dom. Kan inte hålla tyst om sånt! Usch vad arg jag blir!!

2008-06-08 @ 07:11:39
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

usch :/ vi var nere på studenten men såg till att Ludde hade både solhatt och hörselkåpor :)

2008-06-14 @ 19:01:39
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0