Jag kokar

Idag har man fått höra det ena och andra av personer man inte trodde.
Och sen blir tillsagd att ge sig, när man skriver sina tankar och funderingar? Hmm..
Jag lämnar iaf. inte ut namn i mina "beklagelser" och hänger ut någon på det viset, så på den punkten är jag
betydligt mognare.

Och varför jag skriver mina tankar och funderingar?? Lätt; jag rensar hjärnan på det sättet. Varför skriver ni om era tankar och funderingar?

Som sagt, jag hänger inte ut någon, och har ingen fundering att göra det heller, tycker det är barnsligt och omoget att sitta och kasta skit mot folk på en blogg. Dumt att ta det öga mot öga med personen det gäller?? Istället för att låta hela världen få veta?

Jag kokar


Nu tänker iaf inte jag lägga mer ner energi på detta. Jag har en son och en sambo att lägga min energi på.
Och jag tänker inte göra mig till heller, jag är den jag är, så enkelt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0