Jobb jobb jobb

Godmorron.

Blev väckt tidigt idag med, kl 6.. Putten är nog inne i någon period nu, kanske är det mer tänder på G Tycker dom kommer i ilfart.

Ska snart fixa iordning mig och åka och jobba. Idag har jag bara en butik, skönt det. Mår inte så bra, halsen värker efter allt hostande. Blä.
Sen är det dax för Pontus att jobba, vi avlöser varandra haha.

Om det blir uppehåll i eftermiddag ska jag och William ta en långpromenad. Men just nu ser det ostadigt ut. Molnen hopar sig. Annars blir det forts. plocka. Haha ni tror säkert att vi har hur mkt saker som helst, eftersom jag jämt skriver att vi plockar och donar. Men, det tar tid att få upp allt när man har bebis =) Spec. när ens son är inne i en period att så fort man vänder bort blicken blir det sura miner. Han ska ha all uppmärksamhet nu haha. Älsklingen.

Nu ropar Pontus på mig, han vill väl ha lite kärlek ;)

Kommentarer
Postat av: Milton

Ja, det tror jag säkert

2008-06-16 @ 08:52:12
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0