Kalas!

Nu är vi hemkomna från kalaset! Var riktigt trevligt att träffa alllt folk! Bilder kommer senare någongång.
Idag var William lite mer medveten om Engla, och hon var inte lika blyg för honom som hon brukar haha. Dom var så söta ihop =)

Fick lite smått och gott, pengar, kryssning, Ikea-tripp, inredningsprylar m.m.m.m. Supernöjd!!

Pontus och William sitter och tittar på fotbollen, vi ska snart börja med maten. Blir potatisgratäng och nått kött. Riktigt gott. Blir alltid gott när vi lagar =)





Ni andra som läser min blogg har säkert fått en helvetes-bild av mitt och Pontus förhållande ang. vissa löjliga kommentarer här (som för den delen nu är borttagna då jag anser det som påhopp).
Kan ju berätta sanningen för er andra, vi är en lycklig familj och vi älskar varandra. Vi bråkar som alla andra par, men låååångt ifrån varje dag, som vissa verkar tro? Nej, detta kommer jag och Pontus ta med oss länge, detta glömmer vi inte.
Huvudsaken är att Vi vet vad vi vet och känner, sen kan folk snacka hur mkt dom vill, tro att dom vet bäst, det rör oss inte i ryggen.

Med detta sagt som en förklaring till er andra trogna bloggläsare om vad som hänt senaste dagarna, sätter jag punkt på detta. Om dom som känner sig berörda av det jag skrivit vill oss nått så får ni ringa, eller på något annat sätt prata privat.

Kommentarer
Postat av: Milton

En trip till Ikea kan man ju kanske ta vilken dag som helst? Eller fick du den inslagen?!

2008-06-15 @ 20:57:13
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0