Min födelsedag..

.. är det idag =) Och den har vart helt ok!
Den började kanon. William har krånglat lite de senaste nätterna då en tand hållt på att växa ut, han har sovit dåligt och så. Men inatt har han sovit jättebra. Somnade runt 21 igår, och vaknade 7.40 imorse. Duktig pojke =) Och han har vart på strålande humör hela dagen! Mammas pojke.

Städade lite medan Pontus var på jobbet. Kändes behövligt.
Sen runt 18.30 kom mamma och Catta på fika hos oss. Fick present av Catta oxå och blommor av mor min. (presenter fick jag ju av mamma och pappa i lördags, ja av hela släkten då hehe).


Här ska vi krypa till mormor


Och här busar vi med xtra-mormor Catta


Och här är en trött William från imorse


Nehe, nu ska jag ringa mamma och se om hon skulle ha skjuts hem från Catta.
William sover och älsklingen tittar på fotbollen. Jag har inte tålamod för sånt haha

Kommentarer
Postat av: erica

svar:jaha grattis!!har inte kollat din blogg så mycke idag!Haft fullt upp me min arga tjejja! Kimberly är ju 15 timmar i veckan beror ju på att ja inte har jobb å så!Men ja tycker det är bra med 15 timmar för då hinner man själv vara lite ifred oxå å hinna med lite i hemmet hehe!!Hoppas du fick nåt fint i present!

2008-06-18 @ 21:50:53
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Madeleine

GRATTIS!!

2008-06-18 @ 22:29:36
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

grattis i efterskott! :)

2008-06-19 @ 09:00:30
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0