"Min morbror är..."

Hehe, stog och sorterade Williams kläder förut, och hittade hans fina t-shirt han hade på sig på sin morbrors (min brors) 20-års fest, det står "min Morbror är snällast i världen" på den. Och det stämmer verkligen. Det finns ingen snällare människa än min bror. Verkligen inte.
Är så himla glad att han är Gudfar åt William, vi kunde inte ha valt någon bättre! Han avgudar William, och han verkligen lyser upp när man kommer dit med lillpojken. Det är så en Gudfar ska vara!

Älskar dig bror! <3

W i l l i a m  ä l s k a r  h o n o m  o x å =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har tänkt på en sak, varför valde ni ingen gudmor åt William?

2008-06-11 @ 15:20:42
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men man behöver ju inte vara tillsammans för att vara gudfar/gudmor? Så bara för att din bror skulle haft en flickvän så skulle hon blivit det? Man måste ju ha någon som man litar på och vet att man finns där..

2008-06-11 @ 19:20:42
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0