Nån som vill?

Nån vänlig själ som vill komma hit och spackla klart och tapetsera åt oss? Haha... vi har fan ingen ork till det alltså. När vi flytta in sa vi att vi direkt skulle börja (detta handlar alltså om arbets rummet). Nu har det gått 3 veckor, och vi har bara spacklat halva rummet, haha..

William vilar en stund oh älsklingen jobbar. Tänkte ta mig i kragen snart och få upp lite prydnadssaker här. Det kan behövas. Men skulle vilja köpa lite nytt, får se vad Pontus säger sen. Då kanske vi kan ta det på vår Ikea-tripp =) Som blir av snart hoppas jag =) Antagligen näst nästa helg. Men det ska vi nog klara av att stå ut till, så långt är det ju inte.

Förövrigt så är allt bokat och klart för våran kryssning!! Wooho. Synd att inte Sandra och Stefan kunde följa med, vi skulle haft så kul. Men jag och älsklingen får det nog trevligt ändå =) Ska bli skönt att få ägna lite tid åt varandra bara för en gångs skull. Och lillplutten får ju vara hos mormor och morfar. Det dör han inte av =)

Nehe, dax att göra nytta!!

Kommentarer
Postat av: erica

svar:aa ok!så är det ju här med att man får typ välja det man helst vill ha först å sen som andra val osv!Ja fick mitt andra val men inte mycke å göra åt!Jag själv tycker det verkar vara bra där Kimberly är å sen verkar Kimberlys själv trivas å det är ju det som är viktigast!Kul att du gillar bloggen!Läser din då å då bara ja har tid!!! hoppas det går bra med å spakla å det!Hatar å spakla såå tråkigt ju! å sen slipa skiten usch!!

2008-06-16 @ 15:33:09
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0