No Bio Tonight

Idag har jag haft 3 gånger så mer sidvisningar än besökare. haha, undrar varför.

Blir ingen bio ikväll, dom ringde från bion i morse och sa att filmen vi skulle se inte hade premiär förrän efter midsommar??? Öööh, men vi kunde boka biljetter på nätet. Jaja, tokigt det kan bli.
Så min mamma bjöd oss på en hyrfilm istället och lite god mat till ikväll.

Vid lunch åkte jag, Pontus och William in till stan och träffade mina föräldrar. Köpte lite kläder till mig. Sen gick vi och åt på restaurang, var jätte trevligt! Tack för maten kära föräldrar, ni är underbara!

Sitter och väntar på Pontus nu så vi kan dra igång filmen =) Eller först åka och köpa något gott till den. Han är iväg och spelar lite fotboll.
Fast han borde ju inte vara det, eftersom han inte har någon fritid. Muahahaha.

Det är lustigt att människor tror att dom vet mer om mitt och Pontus förhållande än vad vi två gör? Jag och Pontus skrattade gott åt det idag. Men det bjuder vi på! Tro vad du vill vännen, om du inte har något bättre för dig än att deprimera dig i våra liv, så bjuder vi på det med =) Vi är för lyckliga för att låta oss påverkas. Och det kommer vi alltid att vara, sorry. Denna saga slutar inte på ditt sätt.

Kommentarer
Postat av: erica

svar:ja själv känne rmig mycke lugnare sen Kimberly fick dagmamma plats!Ja säkte ju dagis först men så ändra ja i sista sekunden till dagmamma!Å det ångrar ja inte för 5 öre!=) men hoppas du vet vilket du ska söka!!Du har inga kompisar där du bor som vet vart det är bra å så?!

2008-06-13 @ 18:00:04
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Manda

Vad är det här för människa som pratar om ditt privatliv såhär offentligt? :S shit..människa, det finns telefon och msn, om ingenting annat.

2008-06-13 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0