Skumt väder...

Vaknade i morse och det spöregnade ute. Verkligen vräkte ner. Skönt tänkte jag, det kan ju faktiskt behövas lite regn. En kvart senare börjar solen skina som bara den, och sen har det vart stekande hett resten av dagen. Men på tisdag ska det tydligen bara bli runt 10 grader ?

Vid halv 9 imorse åkte jag och lämnade William hos hans morfar, sen begav jag mig till jobbet. Pontus åkte nästan samtidigt.
Det gick snabbt på jobbet idag, hann åka hem och duscha innan jag hämtade William. Han och morfar hade vart ute på långpromenad. Skönt =)

Sitter och väntar på att kaffet ska rinna ner nu. Pontus har inte kommit hem än, blir nog några timmar till han får jobba.

Nehe, nu har jag inte tid med det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0