Tuna Park!

Nu är jag och William nyss hemkomna från Tuna Park, vi var där en sväng med mamma.
Fick ett presentkort i födelsedagspresent så passade på att utnyttjade det, så det blev en bh och ett linne till mig, och ett linne, en piké t-shirt och en munkjacka åt William. Billigt och bra =) Behövde bara lägga till 6 kr hehe.

Nu ska jag och William busa lite, springa ut till bilen så fort det slutat spöregna och hämta in kameran, och sen hoppas jag han ska sova tidigt idag. Det tar på krafterna när han somnar så sent haha..


Kommentarer
Postat av: erica

svar: ja usch det är nästan så man vill anställa nån som slipar åt en när man nu ska göra om väggarna!haha Vikken söt liten kille på bilden!!



Ska ni hitta på nåt skojj på midsommar då?!ha en bra kväll!!

2008-06-16 @ 21:30:19
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0