Vår underbara resa!

Nu är jag och älsklingen hemkomna, eller hehe, vi kom ju hem igår.

Det var en underbar kryssning, vi åt och drack gott, och hade jättetrevligt jag och mitt hjärta. Vädret var toppen, lite regn när vi lämnade Stockholm, men sen var det fint hela resan (förutom när vi kom tillbaka till Stockholm haha). Det blåste ingenting och inga vågor. Helt perfekt för en kryssning helt enkelt!!

På lördagkvällen åt vi på fin-restaurang, sen satt vi i baren och så. Spelade lite. Hur kan man åka på kryssning utan att spela? =)
Handla en hel del i Tax-Freen oxå. Hehe. Både till oss, mina föräldrar och min bror. Och till William så klart, men till honom fanns det inte så mkt, så han fick ett par Lego-shorts och ett gosedjur. Mina föräldrar fick sprit och godis (vad annars? Haha) och bror min fick öl och godis.

Det var sjukt vad kul vi hade, Pontus är fortfarande helt lyrisk och vill åka igen i helgen haha. Men nästa gång vi åker ska William och mina föräldrar med. Kommer nog (om möjligt) bli ännu roligare då.

Här kommer lite (en hel del) bilder!

Båten, Silja Festival
Båten, Silja Festival


Älsklingen på terminalen


Jag på terminalen


Gubbsen på båten


Utsikt


Ute på havet blåste det lite


Mysig utsikt


Ett kort stopp i Mariehamn


Mariehamn här med


Mitt ute på havet


Det blir lite skum efter båten =P


Här bodde vi


Och slutligen, Stockholms Skärgård


Kommentarer
Postat av: erica

sv:ja det är tur att Kimberly är hemma!annars hade ja gått ihjäl!Fina bilder!!Hoppas ni hade skojj på resan!!!

2008-06-24 @ 08:35:29
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0