William buse

Min lilla bråkstake vill inte sova.. Klokan är massor, och mina ögon går i kors. Ja, vad gör man. Man är ju tvungen att sitta uppe haha.. Om jag lägger in honom bara gapar han. Usch på detta, han är verkligen inne i en trotsperiod nu. Så fort han inte får som han vill blir det liv i luckan. Och det är inte lite gnäll heller. Oj oj..

Runt 17.30 åkte jag och William till mamma, hon bjöd på chickybits. mums. det var jag som bestämde hehe. Var så länge sen jag åt det. När vi var mätta i magarna gick vi upp till Barnens Hus. Hittade jättefina Laban-badbyxor åt William, och Tummen-byxor. Blev 2 nya nappflaskor oxå och en till dyna till hans matstol. Och badleksaker. Hans kära mormor köpte en bil, nästan som en Bobbycar, fast med ljud och grejjer. Och en potta och lite annat smått och gott.
Sen gick vi in en sväng på Coopen och handlade.

Var en jättetrevlig eftermiddag, det är ju så tråkigt hemma när Pontus jobbar kväll. Skillnad när han jobbar dag, förmiddagarna går mkt snabbare. Men men..

Imorrn fm ska jag på snabbkurs. Ska bli kul! Svänga förbi gamla lägenheten oxå och hämta lite saker. Inte många dagar kvar nu innan den ska vara tömd.

Nehe, nu ska jag ge mig på ett nytt försök att natta prinsen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: //E

sv:ne är as dåligt me kläder i butikerna tycker ja men på nätet finns allt för det mesta allafall!Ska shoppa lite imorron tänkte ja!Nåt till mig själv kanske!!Ska ni hitta på imorron då?!

2008-06-25 @ 22:33:46
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0