Ändrade planer

Blev ingen sväng till lägenheten idag inte. Chefen ringde halv 8 och fråga om jag kunde jobba idag.. Och eftersom jag inte kan säga nej så blev det ju ett  j a . Så började på Stenby, tog längre tid än jag trodde, var helt utplockat =/ Plus att jag fick springa runt och leta efter pärmen, som till slut visade sig inte finnas där. Morr... Sen drog jag vidare till Nykvarn. Flöt på bra, la min andra order oxå =) Duktig jag är. Pratade med chefen i telefonen på väg hem oxå, jag skulle få gå en order-utbildning, plus att jag sa till om vår semester.

Kom hem halv 2, hann knappt duscha av mig innan älsklingen var tvungen att åka till sitt jobb. Så honom har man inte sett mkt idag =( Miss him already. Mitt hjärta.

Mitt andra hjärta (William) ligger och sover. Har gjort det sen jag kom hem, så han vet inte ens att jag är hemma, hihi. Blir en överraskning för han när han vaknar =)

Nehe, nu ska jag pimpla kaffe, så jag piggnar till, blev så sömnig när jag åkte ända från Nykvarn hem.. är ju 7 mil.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin blogg

2008-05-26 @ 14:27:55
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0