Besvikelse

Första halvan av Men in Trees var o-textad. *morr* Och med min dåliga engelska och en mycket pratglad William bredvid sig förstog man ju inte ett skvatt. Som tur var så hoppade texten igång efter halva programmet. Tack och lov! En liten del av kvällen räddad =D

Skulle behöva gå och lägga mig snart. Ska jobba imorgon! Måste ringa f-kassan oxå och meddela det. Men är så less på dem, alltid är det över 20 min. väntetid när man ringer. Det är lite störande!! Vissa (spec. inte småbarnsmammor) har inte tid att sitta i en telefonkö i evigheter. Dumt att dom fixar det.

Var en sväng till min mormor och morfar förut och lämnade boxern och fotona som jag lånade och scanna in på datorn. Så vi satt och tjattrade lite där, var trevligt!

Nehe, godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Milton

Mm, Top model var också så ibland.. :( Det är trist när texten försvinner, då sitter man där, och helt plötsligt inser man hur svårt det är med Engelska. Haha, jag har skitsvårt att höra vad dem säger...Det går så fort..

2008-05-15 @ 06:15:48
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0