Blir så less..

Usch vad trött jag är nu. Ögonen går i kors. William håller på att somna, inte en dag för tidigt.
Och Pontus har åkt iväg ikväll. Han skulle vart hemma 21, fort. inte hemma. Blir så jävla less på hans oansvarighet. Vi flyttar imorgon, jag ska börja jobba 7 imorrn bitti, ändå får man aldrig nånsin sova ut kvällen innan jobb. Han har stängt av mobilen oxå. Nej, ikväll har jag inte mkt till övers för denna pojken.. Att man aldrig kan växa upp och ta lite ansvar. Allt är det "Jag tar det sen". Varför inte bara göra det på en gång? Vad är det som är så svårt med det?

Jaja... Nu har jag fått beklagat mig lite oxå.. .
Pallar inte flytta imorrn. Kommer vara pain in the ass-varmt.. Plus att jag jobbar innan = jag brukar vara helt slut efter jobber.. Men men, jag får väl vila ut ordentligt någon gång i livet. Typ när William flyttat hemifrån. Finns väl ingen chans att man får vila innat det.. Blä.

Godnatt. /en bitter Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0