Dagens händelser

Gokväll!

Sitter och kikar lite emellanåt på melodifestivalen. Det är många dåliga bidrag med i år. Men Sverige var bra! Likaså piraterna =) Ingen annan låt jag fastnat för än så länge. Men jag är ju ganska kräsen.

Vad har hänt idag då?
Jobbade i förmiddas, sen tog jag och William det lungt när Pontus var iväg. Nej just ja, åkte ju till pappa och klippte honom. Så fick William träffa sin morbror oxå. =)
Sen åkte vi och träffade Williams farmor en snabbis, gav henne en mors dag present. Och gav Lina lite kläder, får hoppas något av det var bra iaf =) Fick även träffa en av Pontus mostrar för första gången (har bara träffat 2 av dem), var trevligt!
Sen åkte vi hem och städade och packade lite, sen tog vi en sväng till Maxi och handlade tvätt- och sköljmedel. Jag ska tvätta imorgon bitti, kl 7 zzz... Men vad gör man när det inte finns någon annan tid..

Nehe, man kanske skulle ta och knoppa. Väcka Pontus som ligger och snarkar i soffan, haha. Pallar inte sitta uppe ända till 00 för att se om Charlotte vann. Så någon får gärna uppdatera mig om det sen =)

L i t e  b i l d e r  p å  v å r  p r i n s
                

Kommentarer
Postat av: Milton

Hehe, ja precis! :) Jodå, nåt passade men endel saker var för små! :( Men det va ju endel som passa.. Hon blev glad iallafall :) Hälsa Poppe och Wille :)

2008-05-24 @ 22:31:23
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0