Det blev inte riktigt som jag hade tänkt...

Blev ingen källare idag. Tog tag i och storstädade köket istället, så det kan gå. Skurade alla skåp och lådor, slipper man anstränga sig så mkt sen när vi flyttstädar. Får ta källaren imorrn! Eller i helgen, då kan Pontus hjälpa till så får mamma vara barnvakt =)

William far runt på golvet som sjutton nu. Och idag har han krypit oxå =) Mammas duktiga pojke

Väntar på att Pontus ska komma hem så jag får hoppa in i ett varmt långt bad. Det förtjänar jag. Han är och postar ett paket åt mig, har sålt lite på tradera, skönt att bli av med skiten.

Ha en trevlig kväll! Det ska jag =) Först ett skönt bad, sen  M e n  I n  T r e e s.  Kan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Milton

Men kan ni inte ta ner William i en barnstol till källaren, samtidigt som ni städar? :S

2008-05-08 @ 23:42:10
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0