Det var väl självaste....

Vissa människor slutar man aldrig förvånas över.. Haha. Ja, jag skratta för jag tycker det är så patetiskt. Dom bryr sig verkligen inte, det är ju klart nu. Skönt, då slpper vi slösa energi. Om dom vill nått får fan dom höra av sig, och inte gnälla på att vi aldrig hör av oss när det är dom som vill veta något. Tror dom vi är tankeläsare??

Här sitter jag och kopplar av med mitt morgonkaffe. Jag slipper den stressiga dagen som skulle vart idag, Pontus blir hemma. Skönt!! Hatar att stressa på jobbet!
När jag kommer hem blir det förmodligen ett skönt varmt bad, sen ut till lyan och spackla i arb. rummet och plocka upp kläder och porslin. Nu är det inte många dagar kvar, på lördag flyttar vi. Fast det blir både lördag och söndag, eftersom jag jobbar på lördag fram till ca 13. Tror inte vi hinner klart på lördagen. Vi är ju inte så många heller, det blir jag, Pontus, pappa, min bror och ev. en till som hjälper till (Mamma har William så länge).

Nu ska jag gå och titta lite på mina hjärtan som ligger och sover. Hoppas William hinner vakna innan jag åker, så jag får gosa lite med mitt stjärnskott. Det är det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Av någon anledning så får jag känslan av att inlägget är riktat mot mamma och dom?

2008-05-28 @ 11:53:19
URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0