En fartfylld dag!

Hejsan!

Idag har man inte suttit mkt vid datorn. Har haft fullt upp.
Busade med William hela förmiddan medan Pontus var hos läkaren. Vi hade så kul jag och min prins. Mamma älskar dig!!
Sen åkte jag ner på stan en sväng. Clas Ohlson för att köpa saker till mitt album, och Apoteket för att hämta ut Pontus antibiotika. 339 spänn!!! fy fan... Rån kallar jag det.
Sen hem och gosa med mina pojkar ett tag, sen åkte jag till mamma en sväng. Efterdet rullade jag vidare till Catta för att hämta månadsrapporter, och då fastnade man ju där ett tag och tjattrade.
Ja, det var nog allt =)

Nu ska jag sätta mig med min månadsrapport så den blir klar. Måste postas imorrn.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0