En god sockekaka!

Jag och William har nyss vart hos mina föräldra och fikat. En jättegod sockerkaka som min mor bakat. Mmm. William tyckte det var jättekul att busa med morfar =)

Imorgon åker min pappa, min bror och min farfar till Milano och ska titta på fotboll i helgen. Min bror fick resan i 20-årspresent. Hoppas dom får kul och att flygresorna går bra!!

Nu sitter jag och Wille och väntar på att Pontus ska komma hem så vi kan äta. Han är och fiskar.

Nehe, dax att börja plocka lite. Det röjde fram en tornado här igår när jag försökte packa. muahahaha. Och uppe på det hade jag sönder strykjärnet igår kväll oxå. Jag tappade det i golvet =/

Kommentarer
Postat av: Milton

Vad bra! :) Hälsa William :)

2008-05-01 @ 14:35:04
URL: http://miltonvestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0