En lugn och skön dag!

En liten resumé av dagen då!

Imorse blev älsklingen stoppad av polisen. Flygande kontroll. Dom sa att han va rtvungen att byta framdäcken på hans bil,  i d a g .  Som tur var så hade OK kvar däcken från Volvon som vi lämnade in i förrgår. 2 av dom däcken var ju nästan nya. Så det var bara hämta dom igen, och sätta på Saaben istället. Kanon!

Sen åkte han och handlade med sin mor. Så jag och William hade en mys förmiddag.

Vi skule rensat källaren idag, men älsklingen blev sen hem, och min mor hade inte tid att vara barnvakt så mkt senare, så vi fick skita i det. =/ Men jag och William åkte över en sväng iaf till mamma och pappa och hälsade på. Pontus åkte till Biltema och kikade lite.

Så ikväll tittade vi på Så ska det låta och åt  k i n a m a t,  MUMS!! Jag skulle nog kunna leva på det =)

Och nu ska jag gå och sooova. Blev plötsligt dötrött. Ska jobba imorrn oxå, så det är lika bra att dra sig!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0