En överlycklig William

William blev såå glad när jag kom hem från jobbet idag. Han skrek av lycka min underbara prinskorv =) Gud vad jag älskar honom!

Pontus och William kom förbi Maxi när jag jobbade.Kul =) Sen åkte dom till min mamma och fikade.
Oh nu har jag och William varit hos mamma en sväng. Vi tog en promad först till affären, sen runt ån. Mysigt!

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från fisketuren, så vi kan börja med maten. Kyckling står på menyn ikväll. Ska bli gott!

Ha en trevlig lördagkväll! Det ska vi ha =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack =) Gick superbra med potatisen ochså, första skeden så gjorde han en rolig "min" men sen så slank det ner =) Potatis med blomkål fick han hihi..

2008-05-03 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0