En underbar eftermiddag!

Vi har haft en underbar eftermiddag idag, jag och min underbara familj.
Vi åkte iväg till Skjulsta och hade picknick. Härligt väder var det ute. Strålande sol, men vi satt självklart i skuggan pga. William.
Vi drack saft och åt kakor, och William åt sin älskade banan&persika puré. Han är helt tokig i den =)
Det var massa änder där oxå, som tiggde mat, och William tyckte dom var såå intressanta, hihi. Stundtals fick man knappt kontakt med honom för han hade fullt upp med att hålla reda på alla änder. Sötnos!
Det var jättemysigt att komma iväg en stund, och mer blir det nu när sommarn är på intågande. Fast enligt min mening är det redan sommar. I helgen skulle det tydligen bli rekordvärme! Få se hur högt termometern stiger då, vid 17.00 idag var det 29 grader i skuggan! Inte illa...

Här kommer lite bilder från picknicken

     
      
         

Dagens bästa kommentar:
"Fan han körde rakt ut i 40 knyck".
Pontus garvar fortfarande åt mig =)



Kommentarer
Postat av: Milton

Hehe! Ja :) Godnatt! Nu slet jag mig från Internet!

2008-05-28 @ 23:54:45
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Mathilda

Åhh, va mysigt ni verkar ha haft det =)

2008-05-29 @ 08:09:01
URL: http://mathildav.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

ja, jobbigaste natten på länge, verkligen! :/
Ja jag såg det, nu får jag se till att vara online lite oftare :)
Grattis på namnsdan, & vilka supersöta bilder! :D

2008-05-29 @ 10:01:47
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0