Fundersam..

Vissa människor slutar aldrig förvåna mig. Bryr dem sig verkligen? Eller låtsas dom bara? Jag börjar undra. Allting har förändrats, det var mkt bättre förut. Eller låtsades de bara då med? Isåfall kanske det är bättre nu, när man insett sanningen. Då kan man sluta slösa energi på att bry sig själv. Köra med samma medel.


I morse var jag och William och hälsade på Pontus på jobbet igen. Köpte med en baguette till honom, det var uppskattat =) Hälsade även på Williams mormor på jobbet. Han blir så glad så fort han ser henne =) Mormors gullegris.

Nu har jag fixat adressändringen. En sak avklarad =) Nu ska jag bara ringa runt lite och meddela vår nya adress oxå. Får ta det lite senare, tänkte ta fönstrena nu. William sover, då får man passa på =)

När Pontus kommer hem från jobbet måste jag verkligen ta mig ner i källaren. Det finns inte mkt tid kvar nu.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: sandra

thank you malin!! =)
Vad kul då har ni haft plutten rätt länge. Hoppas att allt går bra ! hälsa Pontus vettja!
tjoheey

2008-05-07 @ 15:12:21
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0