Godmorgon!

morron morron.

Usch vad seg jag var i morse när klockan ringde, inte ofta man måste ställa klockan, haha. Men snart är det dax att tvätta. Ska tvätta upp lite mattor och sängöverkastet och så inför flytten. Såna där nödvändiga grejor =)
Mellan tvättpassen blir det att packa det sista. Jobbigt med alla smågrejer, såna där saker som man inte riktigt vet vart man ska ha dem. Egentligen borde man väl kasta skiten, men man vet ju aldrig när man behöver det. hehe. 

I eftermiddag ska William vara hos sin mormor några timmar. då åker jag och Pontus ut till lägenheten och tapetserar och så. Målar klart sängen. Nu är det verkligen inte långt kvar haha. En dag =) Skönt när allt är över så man kan koppla av lite.

Fick förövrigt ett gott besked igår, så nu kan jag stressa ner angående en viktig punkt i mitt liv. Härligt!

Nehe ni, nu måste jag springa ner i tvätten. Ska bli så skönt när vi äntligen kan koppla in våra egna maskiner. Känns lite surt att ha haft både tvättmaskin och torktumlare i flera månader, men inte ha kunnat koppla in dom. Men snart så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0