Hmm...

Blir väl ett par inlägg iaf, innan jag lägger ner bloggen.

Blir så himla  l e s s  på vissa människor alltså. Såna där som  i n t e  b r y r  s i g  ett skvatt, och sen får de det ändå att låta som om allt är någon annans fel. Men vi klarar oss, det har vi alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag och min underbara familj.



För en som  b r y r   e r  (=P) så sitter jag här med mitt morgonkaffe. Karlarna sover så sött, mina prinsar. Dom ligger och snarkar ikapp Haha.  
Ska jobba idag, men tänker inte åka dit förrän till 9. Då skulle Malin oxå komma. Skönt att vara två. Hon skulle inventera, så då börjar jag plocka.

Sen, ja, vad händer sen? Älsklingen skulle fiska en sväng. Sen blir det nog bara en mysig hemma kväll.

Kommentarer
Postat av: Milton

Vilka är du så trött på? :S

2008-05-01 @ 11:56:06
URL: http://miltonvestin.blogg.se
Postat av: Milton

Okej! :)
Jodå det är bara bra, sjdå?
Tack detsamma!

2008-05-01 @ 13:53:54
URL: http://miltonvestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0