Kinamat och kyrkan

Nyss hemkommer från en tur på stan med tjejerna. Först var vi och åt på Ming Palace, mums säger jag bara. Det var riktigt trevligt, synd att inte Carro hann följa med. Sen bar det av till kyrkan (hehe). Carro skulle sjunga, dom hade nån konsert. Det är väl inte riktigt min grej (även fast jag gått i musikklass), men det var oxå riktigt trevligt! Var jätteskoj att träffa Helene, var ett himla bra tag sen. Men nu när hon har pojkvän, så har vi planerat in lite middagar. Kul!

Förövrigt har vi vart i nya lägenheten idag. Besiktningsmannen kom dit, och nu får vi iaf omtapetserat i Williams rum och omfixat i badrummet. Inte allt, men alltid något. Men arbetsrummet tänker vi fixa själva, den tapeten var inte fräsch. Vardagsrumstapeten tänker vi ha kvar ett tag, men så småningom ska vi tapetsera om där oxå. Till samma tapet som mina föräldrar har i sitt vardagsrum =)

Nehe, nu ska jag fixa klart min nya bogg-design, sen ska jag pussa lite på Pontus. William sover så honom får jag pussa på imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Milton

Snyggare nu än förut :)

2008-05-22 @ 09:25:19
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0