Kurragömma..

Tror solen leker kurragömma med oss här nu. Det var likadant igår. Jättemulet hela dagen, fram till tidig eftermiddag, då kunde den kika fram! Se om det blir likadant idag.

Har lite småsaker jag behöver fixa idag, ska bara ta mig tid till det oxå. Hehe. Måste ringa f-kassan oxå. Det som alltid är sååå kul ... "Du har plats 277 i kön... beräknad kötid är 35 min..." Jo men visst. Ofta man orkar sitta så länge och vänta. Dumt att införskaffa mer telefonister så det går lite snabbare. För så här är det närsom helst på dygnet man ringer för fan.. Men sist jag ringde dem fick jag en chock, kötiden var 1 minut! Jaja, nogpratat om dom och deras jädra kötider..

Älsklingen har åkt till jobbet. Miss him already.. Väntar på att min lill-prins ska vakna til liv. Han sussar så sött nu.

Min stor-prins och min lill-prins gör mig sååå  l y c k l i g.  Det finns inte ord att beskriva hur mkt jag älskar dessa pojkar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0